Hledat

Výrobci

Advance Lightness 2

prostě pecka > Advance zdokonaluje koncept Impress3 a ubírá KILO a půl - Lightness je tady jako 2,8kg lehký postroj, který ve své současné podobě zcela uspokojí potřeby náročného cross country pilota. integrovný záložák, certifikovaný chránič a lepší aerodynamiku (díky nafukovací části za hlavou pilota) + vlastní batoh a kompresní obal na křídlo. Již se nevyrábí - nahrazeno modelem Lightness 3

Více informací

Vybrat barvu:


Ceny vidí jen přihlášení
uživatelé s autorizací

Zákazníci, kteří koupili toto zboží, koupili také:

Již se nevyrábí - nahrazeno modelem Lightness 3



Advance Lightness 2 – sedačka nové generace

lehký postroj, který ve své současné podobě zcela uspokojí potřeby náročného cross country pilota. integrovný záložák, certifikovaný chránič a lepší aerodynamiku (díky nafukovací části za hlavou pilota) a opět přichází s vlastním batohem, nyní včetně kompresního obalu COMPRESSBAG světle.

Nečekejte žádné ořezávátko jako byla stará Lajtneska (ze které měl každý pocit, že se rozpadne už když se na ni špatně podíváte) Kdo si to nepamatuje, tak Lightness se vyvynula pro Kriegla na Xalps a byla fakt lehká -

Protože Lightness 2 je určena pro přeletář jako pokračování unikátního konceptu sedaček bez desky v sedací části LIGHTNESS/IMPRESS 3.  Sedačka nabízí maximální komfort a je tak aerodynamicky zdařilé, jak je to jen možné. S EN/LTF certifikovaným chráničem zad váží pouze necelá 3kg – je opravdu extrémně lehká a kompaktní.

 

S tímto novým designem – bez desky – je váha vašeho těla podporována nemačkavou sedací plochou, což přináší mnohem pohodlnější posed či leh v sedačce. Je přizpůsobena tak, aby nezpůsobovala otlačená místa, která jsou nepříjemná hlavně při dlouhých letech, což je jedna s důležitých výhod oproti běžné sedačce.

 

Perfektní aerodynamika

Při vývoji Lightness 2 stejně jako u IMPRESS 3 byly použity výsledky mnohých testů a měření ve větrném tunelu. Advance se zaměřili výhradně na aerodynamiku, jmenovitě na proudění vzduchu kolem hrudníku a nohou. Výsledkem je nízký odpor a geometricky vyvážená sedačka s u Impress3 ověřeným konceptem "kokpit+spoiler"

 

Vlastnosti

  • mimořádně kompaktní úložný systém na záložní padák s reverzními klasickým Advance zipy
  • bezpečnostní T-systém pro zapíníní speedbagu
  • na lehké sedačky opravdu velký LTF/EN certifikovanýpěnový chráníč
  • integrovaný záložák za bedry (jako u I3)
  • lehké okénkové přezky bez mechanických částí
  • odnímatelný panel pultíku
  • oddělitelný speedbag
  • zádový systém uvnitř sedačky s odvodem přebytečného tepla proti pocení
  • kapsy na foťák/kameru na kapotáži (speedbagu)
  • prostor na zátěž s popruhy nebo úložný prostor na zip pod sedací částí před pěňákem
  • ramenní kapsičky na drobné přístroje Solario a SPOT
  • kapsa na pitný systém
  • vývod pro hadičku na čůrání

 

LIGHTNESS 2 je nápadně podobná Impress3 a dalo by se říci že je její lehčí sestrou :-)


Pro Maxe a všechny kdo mají Impress 3
(původně sdíleno na FB ve skupině Paragliding ČR):

kde ubylo těch 1,5 kilo
1) je z velké části na kapotáži malinko ubral i matroš na gramáži, ale hravně jak je patrné na foto místo popruhů jsou zde jen provázky na prusíky /podle mě dostatečné řešení pevnné a případně velmi snado opravitelné/ navíc má namáhané prokluzové části z kovu (je na FOTO v mých prstech)

2) sedací část velmi pevně podpírá tělo - pocitově k nerozeznání od I3 střihy jsou mírně jiné mě skvěle padnou - zaradoval jsem se že s klidem opustím I3 (pohodlí NAPROSTO nesrovnatelné se starou Lightness!)

3) kontejner uložení ZP přišel o jedinou NEblbuvzdournou věc - je zde navíc jedna jehla k uzavření - je to sice složitější proces, ale člověk to nedělá tak často

4) pěnovej chránič už na první omakání vzbuzuje důvěru (i velikostí), zdá se mi stejně širokej než u I3 a na náraz i pevnější

5) uložnej prostor na zádech je o facku menší (za hlavou se nafukuje malá aerodynamická část - dobré řešení nebránící zaklonění hlavy v hodněkapkovité přibě při pohledu nahoru), kdo měl problém se vejit do I3 bude zde tímto nucen používat nový batoh co je součástí (je skladnej lehkej)

6) batoh sám má fajn zádový systém s větráním a nepropustnou vrstvou (NEPROPOTÍŚ si vrchlík až budeš u vás v Beskydech někde do krpálu v parnym létě i když z tepe poteče proudem)

7) systém uzavírání kokonu je shodný s I3 a pultík je zas o chlup menší tak akorát se mi vejde 0,5 lahev, SPOT(nebo jiný lokátor), akupack pro XCtrack 2musly tyčky, zubní nit a světlice.

8) kovové přezky spojující seřizovací popruhy jsou drobnější než u I3 (popruhy jsou tenké jako race volné konce) hlavní spojovací přezky jsou provlékací okénka (patrné na FOTO) místo zacvákávacích na I3 - bezpečnostní T systém i s přezkou je identický s I3


 

LIGHTNESS 2 SML
Pilot - výška postavy cm 155-172 165-183 178-200
vzdálenost závěsů cm 40-48 40-48 40-48
váha sedačky kg 2.8 2.95 3.05
zátěžový test   EN 1651, 120 kg EN 1651, 120 kg EN 1651, 120 kg
certifikace chrániče   LTF 91/09 LTF 91/09 LTF 91/09
objem batohu l 82 82 90
váha batohu kg 0.84 0.84 0.88
váha kompres obalu g 150 150 15

velikosti

Nastavení sedačky:

 

  

 

 

Vložení záložního padáku do sedačky:

jak zabalit záložák do Lightness 2 ADVANCE



Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík K pokladně

Novinky

Všechny novinky