Advance Lightness 3
Advance navazuje na svůj veleúspšný koncept bezprkénkové sedačky a ten dále zdokonaluje - tentokrát sadou chráničů navíc a s výběrem varianty speedbagu! Nahrazeno novější Lightness 4
PG-Shop.cz : přihlášení
Advance navazuje na svůj veleúspšný koncept bezprkénkové sedačky a ten dále zdokonaluje - tentokrát sadou chráničů navíc a s výběrem varianty speedbagu! Nahrazeno novější Lightness 4
Nahrazeno novinkou Lightness 4 v květnu 2024
Advance Lightness 3 – sedačka nové generace
Perfektní aerodynamika
Při vývoji Lightness 3 stejně jako u předešlé verze byly použity výsledky mnohých testů a měření ve větrném tunelu. Advance se zaměřují na aerodynamiku proudění vzduchu kolem hrudníku, hlavy a nohou. Výsledkem je nízký odpor a geometricky vyvážená sedačka s možností přidání větrného kšiltu (plexiskla) - windschield
Vlastnosti
LIGHTNESS 3 | S | M | L | |
---|---|---|---|---|
Pilot - výška postavy | cm | 155-172 | 165-183 | 178-200 |
vzdálenost závěsů | cm | 40-48 | 40-48 | 40-48 |
váha sedačky (odlehčená) windschield |
kg |
3.25 (2.75) +90g |
3.48 (2.90) +90g |
3.65 (3.15) +90g |
zátěžový test | EN 1651, 120 kg | EN 1651, 120 kg | EN 1651, 120 kg | |
certifikace chrániče | LTF 91/09 | LTF 91/09 | LTF 91/09 | |
objem batohu | l | 82 | 82 | 90 |
váha batohu | kg | 0.84 | 0.84 | 0.88 |
váha kompres obalu | g | 150 | 150 | 15 |
Lze k sedačce použít různé velikosti speedbagu? Ano. Jakýkákoliv LIGHTNESS 3 může mít jakoukoliv velikost speedbagu.
Je speedbag zaměnitelný s ostatními postroji ADVANCE? Ne, pouze v rámci stejné série modelů. LIGHTNESS 3 nemůže být vybavena například speedbagem LIGHTNESS 2 nebo IMPRESS3, protože mají jiné výšky závěsů a šiřků popruhá a chráničů....
Jde použít sklo windshield i na lehké speedbagy? Ne, je určeno pouze pro standardní speedbag.
Proč nemá lehký speedbag odnímatelný panel pultíku? Priorita úspory hmotnosti, ale lze jej objednat samostatně.
Mohou být všechny modely paraglidů zabaleny do COMPRESSBAGu? V zásadě ano, jen dvoulajny s extra dlouhými výstuhami budou mít problém.
K čemu je ta nafukovací část sedačky z krkem? LIGHTNESS 3 má nafukovací "krční límec", podobně jako LIGHTNESS 2. To zmenšuje oblast turbulencí za hlavou pilota a snižuje odpor a navíc zlepšuje vzhled siluety piloty v sedačce. Díky tomu, že se tato část naplní vzduchem až během letu, umožňuje pilotovi při startu svobodně hýbat hlavou - třeba při kontrolním pohledu vzhůru na křídlo při čelním startu.
Jak robustní je LIGHTNESS 3? LIGHTNESS 3 je vyrobena z lehkých materiálů podobně jako L2 a na běžné užívání je odolnost dostatečná. Pokud budete s ní někdě dřít a nebo přistávat na prdel tak je jasné, že ji prostě rozdrbete rychleji než staré modely sedaček ušitých z tvrdých těžkých materiálů.
Proč jsou LIGHTPACK 3 a COMPRESSBAG nedílnou součástí při nákupu sedačky LIGHTNESS 3? Protože byly navrženy tak, aby dokonale společně fungovali a vytvořily kompaktní celek. Batoh byl navržen tak, aby celkové zabalení sedáčky s křídlem zabralo minimální prostor - celková hmotnost zabaleného batohu pak při chůzi sedí blízko k tělu a dobře se nese. Úplný potenciál a účinnost tohoto systému lze využít pouze tehdy, pokud jsou všechny tři věcičky (LIGHTNESS 3, LIGHTPACK 3 a COMPRESSBAG) používány společně. Ve srovnání s reverzibilní sedačkou (postroj a batoh jako jeden) systém LIGHTNESS poskytuje výrazně větší variabilitu a flexibilitu = prostě když rozrbete batoh tak jste si nezničili sedačku.....