Advance Lightness 4
Jako Lightness 3, ale lepší :) prostě legenda pokračuje a následuje moderní trendy - nabízí ještě větší pohodlí, snadnější ovládání a hlavně více prostoru pro uložení věcí a "sportovnější" vzhled.
PG-Shop.cz : přihlášení
Jako Lightness 3, ale lepší :) prostě legenda pokračuje a následuje moderní trendy - nabízí ještě větší pohodlí, snadnější ovládání a hlavně více prostoru pro uložení věcí a "sportovnější" vzhled.
Čtvrtá generace všestranného podsedlového postroje zůstává dokonalým společníkem pro dlouhé a pohodové přelety. Dovybavena řezákem a kšiltem pro lepší obtékání. První dodávky se očekávají na konci května 2024.
Advance Lightness 4 – lehkost v detailu
Perfektní aerodynamika
Při vývoji Lightness 4 stejně jako u předešlé verze byly použity výsledky mnohých testů a měření ve větrném tunelu. Advance se zaměřují na aerodynamiku proudění vzduchu kolem hrudníku, hlavy a nohou. Výsledkem je nízký odpor a geometricky vyvážená sedačka s možností přidání větrného kšiltu (plexiskla) - windschield
Vlastnosti :
LIGHTNESS 4 | S | M | L | |
---|---|---|---|---|
Pilot - výška postavy | cm | 155-172 | 165-183 | 178-200 |
vzdálenost závěsů | cm | 40-48 | 40-48 | 40-48 |
váha sedačky | kg |
3.25 | 3.47 | 3.58 |
zátěžový test | EN/Nfl, 120 kg | |||
certifikace chrániče | LTF 91/09 | |||
doporučený objem batohu | l | 81 | 91 | 91 |
váha batohu | kg | 0.62 | 0.64 | 0.64 |
Lze k sedačce použít různé velikosti kokonu (speedbagu)? Ano. Jakýkákoliv LIGHTNESS 4 může mít jakoukoliv velikost speedbagu (S,M a L).
Je kokon (speedbag) zaměnitelný s ostatními postroji ADVANCE? Ne, pouze v rámci stejné série modelů (s L3 vyzkoušíme). LIGHTNESS 4 nemůže být vybavena například speedbagem LIGHTNESS 2 nebo IMPRESS 3 ani 4, protože mají jiné výšky závěsů a šiřků popruhů a chráničů....
Mohou být všechny modely paraglidů zabaleny do FLATBAGu? V zásadě ano, jen dvoulajny s extra dlouhými výstuhami budou mít problém a je lepší tubebag a sedačku jím omotat.
K čemu je ta nafukovací část sedačky za krkem? LIGHTNESS 4 má nafukovací "krční límec a ocas", podobně jako LIGHTNESS 2. To zmenšuje oblast turbulencí za hlavou pilota a snižuje odpor a navíc zlepšuje vzhled siluety piloty v sedačce. Díky tomu, že se tato část naplní vzduchem až během letu, umožňuje pilotovi při startu svobodně hýbat hlavou - třeba při kontrolním pohledu vzhůru na křídlo při čelním startu.
Proč je Lightpack DLS nedílnou součástí při nákupu sedačky LIGHTNESS 4? Protože byly navrženy tak, aby dokonale společně fungovali a vytvořily kompaktní celek. Batoh byl navržen tak, aby celkové zabalení sedáčky s křídlem zabralo minimální prostor - celková hmotnost zabaleného batohu pak při chůzi sedí blízko k tělu a dobře se nese. Úplný potenciál a účinnost tohoto systému lze využít pouze tehdy, pokud jsou všechny tři věcičky (LIGHTNESS 4, LIGHTPACK DLS a FLATBAG DLS) používány společně. Ve srovnání s reverzibilní sedačkou (postroj a batoh jako jeden) systém LIGHTNESS poskytuje výrazně větší variabilitu a flexibilitu = prostě když rozrbete batoh tak jste si nezničili sedačku.....