Hledat

Výrobci

Advance Lightness 4

Jako Lightness 3, ale lepší :) prostě legenda pokračuje a následuje moderní trendy - nabízí ještě větší pohodlí, snadnější ovládání a hlavně více prostoru pro uložení věcí a "sportovnější" vzhled.

Více informací


Ceny vidí jen přihlášení
uživatelé s autorizací

Dostupnost: demo M a L na vyzkoušení skladem

Zákazníci, kteří koupili toto zboží, koupili také:

Čtvrtá generace všestranného podsedlového postroje zůstává dokonalým společníkem pro dlouhé a pohodové přelety. Dovybavena řezákem a kšiltem pro lepší obtékání. První dodávky se očekávají na konci května 2024.



Advance Lightness 4 – lehkost v detailu

 

 

Perfektní aerodynamika

Při vývoji Lightness 4 stejně jako u předešlé verze byly použity výsledky mnohých testů a měření ve větrném tunelu. Advance se zaměřují na aerodynamiku proudění vzduchu kolem hrudníku, hlavy a nohou. Výsledkem je nízký odpor a geometricky vyvážená sedačka s možností přidání větrného kšiltu (plexiskla) - windschield

 

Vlastnosti :

 

LIGHTNESS 4 SML
Pilot - výška postavy cm 155-172 165-183 178-200
vzdálenost závěsů cm 40-48 40-48 40-48
váha sedačky kg


3.25 3.47 3.58
zátěžový test   EN/Nfl, 120 kg
certifikace chrániče   LTF 91/09
doporučený objem batohu l 81 91 91
váha batohu kg 0.62 0.64 0.64


Součást dodávky:

současti sedačky

 

 

Často kladené otázky:



Lze k sedačce použít různé velikosti kokonu (speedbagu)?     Ano. Jakýkákoliv LIGHTNESS 4 může mít jakoukoliv velikost speedbagu (S,M a L).

Je kokon (speedbag) zaměnitelný s ostatními postroji ADVANCE? Ne, pouze v rámci stejné série modelů (s L3 vyzkoušíme). LIGHTNESS 4 nemůže být vybavena například speedbagem LIGHTNESS 2 nebo IMPRESS 3 ani 4, protože mají jiné výšky závěsů a šiřků popruhů a chráničů....


Mohou být všechny modely paraglidů zabaleny do FLATBAGu?    V zásadě ano, jen dvoulajny s extra dlouhými výstuhami budou mít problém a je lepší tubebag a sedačku jím omotat.

K čemu je ta nafukovací část sedačky za krkem? LIGHTNESS 4 má nafukovací "krční límec a ocas", podobně jako LIGHTNESS 2. To zmenšuje oblast turbulencí za hlavou pilota a snižuje odpor a navíc zlepšuje vzhled siluety piloty v sedačce. Díky tomu, že se tato část naplní vzduchem až během letu, umožňuje pilotovi při startu svobodně hýbat hlavou - třeba při kontrolním pohledu vzhůru na křídlo při čelním startu.


Proč je Lightpack DLS nedílnou součástí při nákupu sedačky LIGHTNESS 4? Protože byly navrženy tak, aby dokonale společně fungovali a vytvořily kompaktní celek. Batoh byl navržen tak, aby celkové zabalení sedáčky s křídlem zabralo minimální prostor - celková hmotnost zabaleného batohu pak při chůzi sedí blízko k tělu a dobře se nese. Úplný potenciál a účinnost tohoto systému lze využít pouze tehdy, pokud jsou všechny tři věcičky (LIGHTNESS 4, LIGHTPACK DLS a FLATBAG DLS) používány společně. Ve srovnání s reverzibilní sedačkou (postroj a batoh jako jeden) systém LIGHTNESS poskytuje výrazně větší variabilitu a flexibilitu = prostě když rozrbete batoh tak jste si nezničili sedačku.....


 

 

Nastavení sedačky:

 

 

 

 

Vložení záložního padáku do sedačky:

jak zabalit záložák do Lightness 2 ADVANCE



Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík K pokladně