Motor POLINI THOR 202 novinka 2020
Kompletní italský motor POLINI THOR 202 pro zástavbu do tříkolky, krosny nebo letadla
PG-Shop.cz : přihlášení
Kompletní italský motor POLINI THOR 202 pro zástavbu do tříkolky, krosny nebo letadla
Polini Thor 202 pochází ze zkušeností získaných s Thor 200 a z poptávky na trhu po výkonném a lehčím motoru, který současně může poskytnout větší tepelnou stabilitu. Řešením, které přijali technici Polini k dosažení tohoto cíle, je použití kapalného chladicího systému, technologie, která byla po mnoho let testována na Thor 250.
Nový Thor 202 vyniká mimořádnou redukcí hmotnosti.
Je o 1,6 kg lehčí ve srovnání s Thor 200HF včetně chladicího systému a je o 4 hp výkonnější s optimalizovanou křivkou točivého momentu především při nízkých otáčkách, což zaručuje kromě výjimečné tepelné stability i nižší spotřebu a větší pohodlí při létání.
Velká pozornost byla věnována estetickým a aerodynamickým prvkům, které vedly k výrobě zcela nového airboxu s moderním designem a malými rozměry. Dokonce i válec byl kompletně přepracován tak, aby byl vysoce výkonný, aby poskytoval maximální výkon.
Exkluzivní, spolehlivý a trvanlivý produkt, který poskytuje delší životnost motoru a zvyšuje TBO (čas mezi generálními opravami) až na 400 hodin.
Chcete kompletní paramotor s tímto motorem? Tady máme v nabídce krosnu Paraelement Thor 202
Zapálený výzkum a neustálý rozvoj spolu se zkušenostmi, která získávají soupeři v závodech kde dominuje už léta v krosnách různých výrobců právě motor Polini a řada Thor. 250DS je nový 2 taktní motor pro použití v především v motorovém paraglidingu. Projekt THOR se zrodil po dlouholeté studii a jeho výsledkem je možnosti vyrábět kompaktní a přitom velmi lehký 2-taktní motor. Poté, co byl vývoj ukončen a motor se zdál perfektní, nastalo jeho testování na zkušebních stolicích ve firmě Polini a dalšé tále probíhající vývoj v ostrém provozu. Zde během spousty let závodění a sbíráním zkušeností na světových závodech od všech šapionů, byla řada THOR ještě dále vylepšována a stále se vyvíjí a rozrůstá o nové a výkonější varianty motorů.
Karburátor Polini PWK - zlepšuje a optimalizuje výkon zejména při středních rychlostech a snižuje spotřebu paliva.
To co tě pilote opravdu mile překvapí je startování novým revolučním způsobem "na splachovadlo" díky unikátnímu systému pružin - které to nakopnou skoro za Vás je možné nastartovat vlastní stroj i na zádech a o tom se Vám může u jiných výrobců jen zdát! (a kolik si ušetříte problémů s elektrickým startérem ani nemluvě). 250 obsah je sice složitější utáhnout ale jistě to dáš!
Prostě hoďte voko na tohle propagační video POLINI (není to ale 250-tka) :
Servis motorů POLINI je dobře zajištěný v ČR, včetně náhradních dílů. Karburátor Polini PWK - zlepšuje a optimalizuje výkon zejména při středních rychlostech a snižuje spotřebu paliva.
Parametry: |
POLINI THOR 202 |
Motor: | jednoválec vodou chlazený dvoutaktní |
Obsah: | 202 ccm |
Vrtání a zdvih: | 66 x 60 |
Píst: | dvoukroužkový |
Válec: | Hliníkový válec s nicasilem |
Sání: | Klapky v klikové skříni |
Kompresní poměr: | 11,5:1 |
Karburátor: | |
Zapalování: | Dell Orto nebo Walbro |
Startér: | FLASH ruční "splachovadlo"/ elektrický |
Spojka: | ANO odstředivá |
Převodovka: | Čelní ozubená kola v olejové lázni se snížením poměru 2,6 |
Filtr: | AIRbox |
Výfuk: | Polini BLACK |
Výkon: | 33 koní (R.P.M. max 8500) |
Max.tah | 90 Kg s vrtulí o průměru Ø 130 cm |
Palivo: | bezolovnatý benzín + 2% syntetického oleje (tj. 50:1) |
Váha pohonné jednotky: |
16,8 Kg + 0,5kg el. startér |
Vrtule: |
doporučujeme E-props > rotující ve směru hodinových ručiček |
popravdě koně jsou koně, další věc je kolik je k dispozici statického tahu při "měření na koze" zde například měření udává výrobce 90Kg tahu své dělá zubový převod!...