Motor POLINI THOR 250
Kompletní italský motor POLINI THOR 250 DS pro zástavbu do tříkolky, krosny nebo letadla! Verze DS - má zdvojené zapalování (ano, dvě svíčky jako letecké dospělé motory a elektronické řízení pro hladký běh ve všech otáčkách)
PG-Shop.cz : přihlášení
Kompletní italský motor POLINI THOR 250 DS pro zástavbu do tříkolky, krosny nebo letadla! Verze DS - má zdvojené zapalování (ano, dvě svíčky jako letecké dospělé motory a elektronické řízení pro hladký běh ve všech otáčkách)
Jeden z nejlepších motorů POLINI Vás překvapí svou mamutí silou. Ten kdo potřebuje brutální sílu šáhne jistě po variantě Polini THOR 250 a varianta 250DS (jen s elektrickým startérem) dodá leteckou profesinalitu zdvojeným zapalováním, kde "chytrá elektro krabička" ladí hladký chod motoru ve všech otáčkách a akceleracích
Chcete kompletní paramotor s tímto motorem? Tady máme v nabídce krosnu Paraelement Thor 250
Zapálený výzkum a neustálý rozvoj spolu se zkušenostmi, která získávají soupeři v závodech kde dominuje už léta v krosnách různých výrobců právě motor Polini a řada Thor. 250DS je nový 2 taktní motor pro použití v především v motorovém paraglidingu. Projekt THOR se zrodil po dlouholeté studii a jeho výsledkem je možnosti vyrábět kompaktní a přitom velmi lehký 2-taktní motor. Poté, co byl vývoj ukončen a motor se zdál perfektní, nastalo jeho testování na zkušebních stolicích ve firmě Polini a dalšé tále probíhající vývoj v ostrém provozu. Zde během spousty let závodění a sbíráním zkušeností na světových závodech od všech šapionů, byla řada THOR ještě dále vylepšována a stále se vyvíjí a rozrůstá o nové a výkonější varianty motorů.
Karburátor Polini PWK - zlepšuje a optimalizuje výkon zejména při středních rychlostech a snižuje spotřebu paliva.
To co tě pilote opravdu mile překvapí je startování novým revolučním způsobem "na splachovadlo" díky unikátnímu systému pružin - které to nakopnou skoro za Vás je možné nastartovat vlastní stroj i na zádech a o tom se Vám může u jiných výrobců jen zdát! (a kolik si ušetříte problémů s elektrickým startérem ani nemluvě). 250 obsah je sice složitější utáhnout ale jistě to dáš!
Prostě hoďte voko na tohle propagační video POLINI (není to ale 250-tka) :
Servis motorů POLINI je dobře zajištěný v ČR, včetně náhradních dílů. Karburátor Polini PWK - zlepšuje a optimalizuje výkon zejména při středních rychlostech a snižuje spotřebu paliva.
Parametry: |
POLINI THOR 250 |
Motor: | jednoválec vodou chlazený dvoutaktní |
Obsah: | 244 ccm |
Vrtání a zdvih: | 72 x 60 |
Píst: | dvoukroužkový |
Válec: | Hliníkový válec s nicasilem |
Sání: | Klapky v klikové skříni |
Kompresní poměr: | 12:1 |
Karburátor: | Polini PWK Ø28 plavoucí |
Zapalování: | DS (dual spark) má zdvojené zapalování (dvě svíčky viz obr.) |
Startér: | FLASH ruční "splachovadlo"/ elektrický / DS jen elektrický) |
Spojka: | ANO odstředivá |
Převodovka: | Čelní ozubená kola v olejové lázni se snížením poměru 2,8 |
Filtr: | AIRbox |
Výfuk: | Polini BLACK |
Výkon: | 36 koní (R.P.M. max 8000) a 36,5 var. DS |
Max.tah | 105 Kg s vrtulí o průměru Ø 150 cm |
Palivo: | bezolovnatý benzín + 2% syntetického oleje (tj. 50:1) |
Váha pohonné jednotky: |
19 Kg holý motor se startérem bez chladiče |
Vrtule: |
doporučujeme E-props > rotující ve směru hodinových ručiček |
popravdě koně jsou koně, další věc je kolik je k dispozici statického tahu při "měření na koze" zde měření udává výrobce 105Kg tahu