UP K24
tandem na který se dlouho čekalo, nabídnout důstojného nástupce předchozího úspšného modelu se vývojovému týmu úspěšně podařilo. Fratišek Pavloušek/Michal Šneiberg/Jirka Dlask
PG-Shop.cz : přihlášení
tandem na který se dlouho čekalo, nabídnout důstojného nástupce předchozího úspšného modelu se vývojovému týmu úspěšně podařilo. Fratišek Pavloušek/Michal Šneiberg/Jirka Dlask
K2-4 je vybaven několika novými technickými funkcemi. Za prvé, nástavce sekačky mají nástavec pro velké uši a jsou vyrobeny z kombinace popruhů 25 a 20 mm pro maximální úsporu síly a hmotnosti. Další, nové brzdové rukojeti Snaplock umožňují snadnou a rychlou manipulaci během bezpočtu vzletů a přistání na K2-4. Přestože stále spoléháme na čtyřřádkový systém pro co nejjednodušší třídění šňůr, jsou vlasce zcela nové, robustní a odolné od Edelridu. Vybrali jsme tento vysoce kvalitní materiál, který co nejlépe odolá úskalím dlouhodobého používání. Negativní 3D tvarování, které pochází z vývoje UP 2-line, zajišťuje čistou náběžnou hranu i při vysokorychlostním letu, což způsobuje značné zvýšení výkonu. A konečně, celá náběžná hrana i vrchní potah (z 50 %) , je vyroben z dvoj-zátěrového Everlastu od Porcher. Díky této inovaci UP výrazně zlepšil odolnost K2 a zároveň snížil celkovou hmotnost K2-4 o 700 gramů. 7,7 kilogramů.
Po letech neustálého vývoje a pozitivních inovací jsme hrdí na to, že můžeme s K2-4 přinést důstojného nástupce.
Ustavení křídla do letovépozice u K2-4 je jednoduché. Oproti svému předchůdci je výrazně vylepšené (zejména v podmínkách bez větru). Stoupá rovnoměrně bez přestřelování. Během letu je kluzák velmi obratný. Typická precizní ovladatelnost UP kluzáku zve k základní termice a létání cross-country. Optimalizované trimy zajišťují efektivní zvýšení rychlosti a umožňují pilotovi reagovat na měnící se podmínky a hmotnosti cestujích. Síla v řízení zůstává mírná za všech povětrnostních podmínek a v celém hmotnostním rozsahu. K2-4 zůstává pohodlný pro létání, ať bojujete s protivětrem s lehkým pasažérem nebo přistáváte v bezvětří s těžkým pasažérem.
Pro koho je K24?
K2-4 byl vyvinut pro profesionální tandemové piloty. Ale stejně jako u předchůdce se náš tandemový kluzák vyznačuje precizním ovládáním a vynikajícím výkonem, díky čemuž je spolehlivým společníkem pro XC létání ve dvou. Velikost SM je schválena i pro sólové létání.
Velikost | S/M | M/L |
plocha (m2) | 37,2 | 41,2 |
PROJECTED plocha (m2) | 31,8 | 35,2 |
rozpětí (m) | 14,2 | 14,9 |
PROJECTED rozpěí (m) | 10,9 | 11,5 |
štíhlost | 5,4 | 5,4 |
PROJECTED štíhlost | 3,8 | 3,8 |
počet komor | 52 | 52 |
celková délka šňůr | 421m | 443m |
počet šňůr | 266 | 266 |
hmotnost | 7,2 kg | 7,7 kg |
KATEGORIE | EN B | EN B |
kompletní vzletová | 110-200kg | 130-230kg |
Certification | Solo & Tandem |
Tandem |
MATERIALY
umístění | Material |
Top surface front | Porcher Skytex Everlast |
Top surface thin stripe | Porcher Skytex 38 Universal |
Top surface broad stripe | Porcher Skytex 38 Universal |
Top surface rear | Porcher Skytex 38 Universal |
Bottom surface | Dominico DOKDO 20 |
Cell walls | Porcher Skytex 40 Hard |
Gallery lines | Edelrid 6480/D-130, 090 (Dyneema sheeted) |
Middle lines | Edelrid 7950-200, 150, 6480/D-130, 090 (Dyneema sheeted) |
Main lines | Edelrid 7843-420, 230, 190 (Aramid sheeted) |
Brake lines | Cousin 989/2.1, 1.3, 1.1 (Dyneema sheeted) |
k