UP KIBO (již se nevyrábí nahrazeno KIBO 2)
podařené křídlo "vyššího středu" kategorie ENB od německého výrobce, ale s českou konstrukcí vývojového týmu F.Pavlouška/M.Šneiberga (již se vyrábí KIBO 2)
PG-Shop.cz : přihlášení
podařené křídlo "vyššího středu" kategorie ENB od německého výrobce, ale s českou konstrukcí vývojového týmu F.Pavlouška/M.Šneiberga (již se vyrábí KIBO 2)
křídlo mile překvapí spoustou informací, které pilotovi předává a svou citlivostí - pokud nemáte něco nalétáno možná vás zahltí! Doporučujeme pro přechod z křídel kategorie ENA nebo lowENB.
KIBO potěší velkou ochotou zatáčet a vytočit každý stoupák bude pro vás opravdu zábavou, do rodiny UP křídel se křídel se zrodilo KIBO jako middle ENB (hi-ENB je super výkonný Summit XC4) . Křídlo zcela nahradilo Kantegu XC2, ale protože jde o úplně jiný a nový koncept, UP se rozhodlo dát mu nový název KIBO. A tak samozřejmě nechybí sharknose a spoustu moderních vychytávek.
Značka UP v ČR má silné zastoupení provozované přímo testovacím pilotem značky, je tedy postaráno o technické kontroly a české doklady.
takto Petr Kožíšek létal na Nechranicích nad vodou:
Velikost |
S |
S/M |
M |
L |
rozložená plocha | 22,9 | 24,9 | 27,0 | 29,0 |
projektovaná plocha | 19,2 | 20,9 | 22,7 | 24,3 |
rozpětí | 11,5 | 12,0 | 12,5 | 12,9 |
projektované rozpětí | 8,9 | 9,3 | 9,7 | 10,1 |
štíhlost | 5,7 | |||
projektovaná štíhlost | 4,1 | |||
počet komor | 49 | |||
celkem metrů šňur | 256 | 268 | 278 | 289 |
počet šňůr | 138 | |||
Váha v kg | 4,4 | 4,7 | 5,0 | 5,4 |
certifikace | LTF/EN B | LTF/EN B | LTF/EN B | LTF/EN B |
kompletní vzletová | 65-85kg | 75-95kg | 85-110kg | 100-130kg |
detailní popis anglicky na stránkých výrobce UP international