Vyhlášený butálně silný italský motor POLINI thor 250 + certifikovaná sedačka Nikola DP a nerezové berany > Český typový průkaz "P" - naše reprezentace řádí kolem pilonů právě na těchto strojích! Nahrazeno POLINI THOR 303
Tato krosna s jedním z nejlepších motorů POLINI Vás překvapí svým mamutí silou. Ten kdo potřebuje brutální sílu šáhne jistě po variantě Polini THOR 250 a kdo chce lehký stroj sáhne po variantě Paraelement Thor 190 light .
Pro piloty vyznávající "pod obojím" bude příjemné jak je dobře cítit křídlo díky pohyblivým beranům... Naopak pokud jsi pilote necitlivé dřevíčko, tak se raději poohlédni po jiném způsobu zavěšení, než jsou pohyblivé berany a hlavně si kup slabší stroj!
BEZ "NĚJ" jste mezi pilony bez šance!
Motor Polini thor 250 je motorem snad všech slalomových mistrů světa i evropy z poledních let. U nás jej dostanete s typovým průkazem LAA "P" jako součást krosny, s certifikovanou sedačkou Nikola DP a nerezovými berany.
Fakt start splachovadlem!?!?
To co tě pilote opravdu mile překvapí je startování novým revolučním způsobem "na splachovadlo" díky unikátnímu systému pružin - které to nakopnou skoro za Vás je možné nastartovat vlastní stroj i na zádech a o tom se Vám může u jiných výrobců jen zdát! (a kolik si ušetříte problémů s elektrickým startérem ani nemluvě). 250 obsah je sice složitější utáhnout ale jistě to dáš!
Prostě hoďte voko na tohle propagační video POLINI (není to ale 250-tka) :
Servis motorů POLINI je dobře zajištěný v ČR, včetně náhradních dílů. Karburátor Polini PWK - zlepšuje a optimalizuje výkon zejména při středních rychlostech a snižuje spotřebu paliva.
Parametry:
PARAELEMENT THOR 250
Motor:
jednoválec vodou chlazený dvoutaktní
Obsah:
244 ccm
Výkon:
36 koní (R.P.M. max 8000) a 36,5 var. DS
Max.tah
105 Kg s vrtulí o průměru Ø 150 cm
Kompresní poměr:
12:1
Karburátor:
Polini Ø28 plavoucí
Startér:
FLASH ruční "splachovadlo" (volitelně s příplatkem elektrický)
Spojka:
ANO v olejové lázni odstředivá
Převodovka:
Čelní ozubená kola v olejové lázni
Výfuk:
Polini BLACK - rozšířený s oválným tlumičem
Objem nádrže:
10litrů (nebo volitelně 16litrů)
Palivo:
bezolovnatý benzín + 2% syntetického oleje (tj. 50:1)
Váha pohonné jednotky:
18 Kg holý motor bez el.startéru a chladiče
Vrtule:
trojlistá 130 cm E-props, rotující ve směru hodinových ručiček
Ochranný rám vrtule:
opravdu snadno složitelný a opravitelný duralový 4 dílný oblouk s hustým výpletem
Tělo rámu:
duralové s úmístěným nouzovým vypínačem
Sedačka:
Nikola DP - s postranními kapsami a poutky na ZP na ramenech
Zavěšení :
Aktivní AMS nerez berany
Karabiny:
inox AutriAlpin (26kN)
Vzletová hmotnost:
až 170kg (viz omezení v TP dané testovanou pevností sedačky)
Váha kompletní krosny:
36,2 Kg (bez náplní - ale komlet se sedačkou, nerez berany..)
Jak je to s tím výkonem?
popravdě koně jsou koně, další věc je kolik je k dispozici statického tahu při "měření na koze" zde měření udává výrobce 105Kg tahu