Advance IOTA 2 (již se nevyrábí)
Nová řada high ENB křídel - povedený díl druhý :) vysokovýkonné ENB křídlo dle představ Advance Vás překvapí svou vyrovnanou osobností a odezvou v řízení i výkonem - nahrazeno IOTA3
PG-Shop.cz : přihlášení
Nová řada high ENB křídel - povedený díl druhý :) vysokovýkonné ENB křídlo dle představ Advance Vás překvapí svou vyrovnanou osobností a odezvou v řízení i výkonem - nahrazeno IOTA3
ADVANCE uvádí na trh novou řadu křídel IOTA, a to jako vysokovýkonnostní EN-B (high ENB). Doplňuje tím tedy mezeru mezi Epsilonem (middle ENB) a Sigmou (high ENC) Kluzák je tedy určen pro ambiciózní cross-country piloty. Plně optimalizovaný design s nízkou hmotností, má za úkol hrdě reprezentovat rovnováhu mezi vysokým výkonem a pilotní lehkostí v celém rozsahu ADVANCE výrobků. Schopnosti a stybilita vysokovýkonného křídla IOTA otevírají nové dveře do světa dlouhých přeletů.
IOTA 2 | 21 | 23 | 25 | 27 | 29 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Plocha | m2 | 21.8 | 23.7 | 25.7 | 27.7 | 29.7 |
Projektovaná plocha | m2 | 18.8 | 20.4 | 22.2 | 23.9 | 25.6 |
Doporučená vzletová hmotnost | kg | 65 - 75 | 75 - 85 | 85 - 97 | 97 - 110 | 110 - 125 |
Certifikovaná vzletová hmostnost | kg | 60 - 77 | 70 - 88 | 80 - 100 | 92 - 114 | 105 - 128 |
Hmotnost kluzáku | kg | 4.3 | 4.6 | 4.85 | 5.15 | 5.4 |
Rozpětí | m | 11.1 | 11.5 | 12 | 12.5 | 12.9 |
Rozpětí za letu | m | 8.9 | 9.3 | 9.7 | 10.0 | 10.4 |
štíhlost | 5.6 | 5.6 | 5.6 | 5.6 | 5.6 | |
Projected aspect ratio | 4.23 | 4.23 | 4.23 | 4.23 | 4.23 | |
hloubka vrchlíku | m | 2.42 | 2.53 | 2.63 | 2.73 | 2.83 |
počet komor | 59 | 59 | 59 | 59 | 59 | |
počet popruhů | 3+1 | 3+1 | 3+1 | 3+1 | 3+1 | |
Certification | EN B | EN B | EN B | EN B | EN B |