GIN Bonanza 3
ENC dvoulajna - dobrý způsob jak přesedlat na super výkonostní technologie s přijatelnou pasivní bezpečností
PG-Shop.cz : přihlášení
ENC dvoulajna - dobrý způsob jak přesedlat na super výkonostní technologie s přijatelnou pasivní bezpečností
Nové paradigma: Bonanza 3 nabízí zcela nový svět létání. Výkon a rychlost ještě nikdy nebyly tak dostupné. Bonanza 3 je náš nový dvouřadý sportovní letoun. ENC třídy pro XC piloty s naší technologií Wave Leading Edge, inspirovanou trubicemi keporkaků. Zpoždění oddělovacího bodu při vysokých úhlech náběhu zvyšuje aerodynamické vlastnosti křídla a účinnost - což znamená, že stoupáte rychleji a s větší kontrolou.
Slovo designéra:
Designér Gin Seok Song vysvětluje koncepci modelu Bonanza 3: "Cílem návrhu nebylo posunout se na absolutní hranici kategorie "C", ale vytvořit skutečné XC křídlo, které by bylo přirozeným nástupcem Bonanzy 2. Důležité bylo také zohlednit piloty, kteří postupují z vysokých křídel ENB, jako je řada Explorer. Realizací Bonanzy 3 jako dvoulajny a s technologií Wave Leading Edge z Boomerangu 12 jsme skutečně mohli mírně snížit poměr stran, což činí křídlo příjemnějším na létání a přístupnějším. Samozřejmě, že pro pořádné létání s tímto křídlem musí mít piloti stále dobře zvládnutou techniku aktivního řízení pro 2 linery."
velikost | XXS | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|---|
Flat area (m2) | 19.53 | 21.20 | 23.00 | 24.88 | 26.90 |
Flat span (m) | 11.09 | 11.56 | 12.04 | 12.52 | 13.02 |
Flat aspect ratio | 6.3 | 6.3 | 6.3 | 6.3 | 6.3 |
Projected area (m2) | 16.58 | 17.99 | 19.52 | 21.11 | 22.83 |
Projected span (m) | 8.93 | 9.31 | 9.69 | 10.08 | 10.48 |
Projected aspect ratio | 4.81 | 4.81 | 4.81 | 4.81 | 4.81 |
Chord (m) | 2.14 | 2.27 | 2.32 | 2.41 | 2.51 |
Number of cells | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
Glider weight (kg) | 4.3 | 4.5 | 4.75 | 5.15 | 5.55 |
testovaný rozsah hmotnosti (kg) | 60-75 | 75-90 | 85-100 | 95-110 | 105-125 |
Idealní vzletová (kg) | 63-73 | 78-88 | 88-98 | 98-108 | 110-123 |
Certification | EN C | EN C | EN C | EN C | EN C |